söndag 20 december 2009

San Francisco pt. III (Bilder)


Jag har fortfarande inte lyckats föra över bilder från mina kameror till datorn. Men, jag kom på att det iaf går att blåtanda över bilder från mobilen.
Jag har inte fotat så mycket med den, eftersom inte bildkvaliteten är den bästa, men nu kommer jag att göra det mycket mer.

Såhär fina, fast i verkligheten med bättre fokus, är palmerna vid Union Square:



Och här kommer lite random husbilder från Russian Hill, området precis brevid mitt (North Beach):









Och sist, men inte minst, jag mysandes i queerhörnan på Borders:


2 kommentarer:

majk sa...

Iiih. Fint att se och du är då fin. Åh Borders, jag hade ett sådant där jag spenderade sjukt mycket tid, heh. Palmer, helt galet!

Maria Sö sa...

I love Borders! I miss Borders...